لازم به توضیح است که طرح و رسیدگی به پرونده مذکور منوط به دستور شخص مدیرعامل باشگاه خواهد بود

 ظرف همین چند روز گذشته ، سیاوش اکبرپور که بعد از جکم معروف شاه حسینی ، رئیس کمیته انضباطی وقت فدراسیون فوتبال بر محرومیت سنگین خود جزو منضبط ترین نفرات تیم در سال های گذشته بود ، حالا دوباره به نقل محافل رسانه ای بدل شده است . ماجرای درگیری با مامور حراست بیمارستان حالا به اصلی ترین دغدغه این بازیکن بی سر و صدای چند سال اخیر استقلال تبدیل شده و هر روز خبر یا واکنشی درباره این اتفاق در رسانه ها شاهد هستیم .
محسن بزرگی ، معاون حقوقی و دبیر کمیته انضباطی باشگاه استقلال در موضعی رسمی درباره وضعیت پرونده این ماجرا به سایت گل گفت : ماجرای سیاوش اکبرپور با یکی از موارد آئین نامه انضباطی باشگاه قابل انطباق و تعقیب انضباطی است و می توان از این جایگاه به پرونده مذکور رسیدگی کرد .
وی افزود : ما همچنین نامه احضار اکبرپور را به سرپرست محترم تیم نیز ابلاغ کرده ایم تا پس از بازگشت از اردوی تیم در کیش ، جهت ارائه پاره ای از توضیحات به کمیته انضباطی باشگاه مراجعه کند .
این عضو کمیته انضباطی باشگاه استقلال در آخر نیز خاطرنشان کرد : البته لازم به توضیح است که طرح و رسیدگی به پرونده مذکور منوط به دستور شخص مدیرعامل باشگاه خواهد بود و چنانچه شخص دکتر فتح الله زاده در این مورد صلاح بدانند ، درمورد این پرونده برسی های بیشتر صورت گرفته و حکم مقتضی صادر خواهد شد.